[b]KLAES Polska - Wycofanie sie z rynku polskiego[/b]

[b]KLAES Polska - Wycofanie sie z rynku polskiego[/b]

Postprzez Rezydent » Śr lip 02, 2003 10:20 pm

Szanowni Państwo
Jako,że firma KLAES wycofała się oficialnie z rynku polskiego dziękuję wszystkim moim Klientom za kilkuletnią współpracę i życzę sukcesów
zawodowych.
Informuję,że z dniem 1.07.2003 kończe moją działalność dla Horst Klaes GmbH Niemcy.
Jednocześnie informuję,że świadczę dalej usługi serwisowe,doradcze i szkoleniowe z produktów KLAES w całym zakresie w ramach własnej działalności
CENY KONKURENCYJNE ADEKWATNE DO REALIÓW RYNKU POLSKIEGO!!!!!
80 zł za godzinę wdrożenia!!!!
Informację udzielam pod nr. tel. 0602464712 lub mail klaes@zut.pl
Pozdrawiam i dziękuję
Andrzej K. Kozioł
Poznań
Rezydent
 

.

reklama oknoAd
 

Zawiadomienie

Postprzez Gość » Pt lip 04, 2003 6:58 am

Zawiadomienie
Informujemy, iż Pan Andrzej Kozioł nie jest już pracownikiem firmy KLAES Polska Sp. z o.o. - z dniem 01 lipca 2003r rozwiązano z nim umowę o pracę.
Wbrew informacjom rozpowszechnianym przez byłego pracownika firma KLAES uważa rynek polski za priorytetowy. Przygotowaliśmy nową strategię marketingową w celu pozyskania nowych klientów oraz poprawienia współpracy z dotychczasowymi klientami. Planujemy również zatrudnienie nowych pracowników mogących podołać wyznaczonym zadaniom. Pytania i wątpliwości proszę kierować pod nr tel. 0601807425
Z wyrazami szacunku
Rafał Korzeniowski
Klaes Polska Sp. z o.o.
Gość
 

Postprzez ciekawy » Pt lip 04, 2003 8:37 am

p. Rafale czy p. Andrzej ma prawo posługiwać się nazwą klaes w celach zarobkowych (patrz e-mail) ?

ciekawy
ciekawy
 

klaes

Postprzez esso » Pt lip 04, 2003 12:08 pm

a może nazwie sie "serwis-pana-kleksa sp. jawna"
esso
 

Postprzez AR » Pt lip 04, 2003 2:51 pm

ok. to w takim razie ilu praconikow liczy obecnie klaes w Polsce.Prosze o nazwisko i kontakt do osby odpowiedzialnej z wdrożenia,serwis oraz sprawy handlowe.
Do tej pory kontakt i serwis był beznadzeijny,czym ma sie przejawiac ta 'nowa strategia marketingowa'?
Czemu faksy i telefony nie funkcjonujom na adresie podanym na prospektach?
Czy strategia wasza obejmie tez redukcje ceny waszego programu do normalnej!!!!!
Czy kupujac program od was mozna liczyc na mozliwosc korzystania z niego?
W mojej firie pracuje nastaszej wersji 4 od 1997 roku i skusilem sie na aktualizacje,za cene calkowicie
nowego programu.Niestety,zdjecie na pudelku nie odpowiadalo rzeczywistosci....
Prosze o odpowiedz na forum

AR

PS
Czy wolno wam uzywac w opisie programu - 'program windowsowy'?
jesli odbiega to calkowicie o prawdy
AR
 

Postprzez ? » Wt lip 08, 2003 8:14 pm

???
?
 

Postprzez Bardzo Ciekawy » Wt lip 08, 2003 10:58 pm

AR napisał(a):ok. to w takim razie ilu praconikow liczy obecnie klaes w Polsce.Prosze o nazwisko i kontakt do osby odpowiedzialnej z wdrożenia,serwis oraz sprawy handlowe.
Do tej pory kontakt i serwis był beznadzeijny,czym ma sie przejawiac ta 'nowa strategia marketingowa'?
Czemu faksy i telefony nie funkcjonujom na adresie podanym na prospektach?
Czy strategia wasza obejmie tez redukcje ceny waszego programu do normalnej!!!!!
Czy kupujac program od was mozna liczyc na mozliwosc korzystania z niego?
W mojej firie pracuje nastaszej wersji 4 od 1997 roku i skusilem sie na aktualizacje,za cene calkowicie
nowego programu.Niestety,zdjecie na pudelku nie odpowiadalo rzeczywistosci....
Prosze o odpowiedz na forum

AR

PS
Czy wolno wam uzywac w opisie programu - 'program windowsowy'?
jesli odbiega to calkowicie o prawdy



Jak to dobrze ,że kupiłem easywina ,choć wszyscy namawiali mnie na Klaesa. Widze ,że to DUŻY KLEKS - taki jakie robią niemowleta w majtki.
BC
Bardzo Ciekawy
 

?

Postprzez Lalka » Pt lip 11, 2003 12:13 pm

Prawda,choć nie do końca.Program bardzo dobry jeśli chodzi o logikę,fatalny jesli mowimy o interfejsie i dokumentacji oraz serwisie.
Z całym szacunkiem,panowie z Klesa nie znają swojego programu.
Lalka
 

Postprzez Jan » Śr lip 16, 2003 7:53 pm

To jak teraz z obiecanym serwisem telefoncznym??????????
Mam zaczac uczyc się niemieckiego czy moze...czeskiego???
Jan
 

Postprzez dziadek » Cz lip 17, 2003 10:19 pm

Na post byłego pracownika p.Rafał odpowiedział w ciągu 2 dni .
Na resztę pytań widzę ,że 2 tygodnie to za mało...
dziadek
 

Postprzez Gość1 » Wt lip 22, 2003 10:17 am

dziadek napisał(a):Na post byłego pracownika p.Rafał odpowiedział w ciągu 2 dni .
Na resztę pytań widzę ,że 2 tygodnie to za mało...


Może zastanawia sie czy nie iść w ślady swojego kolegi, który już zrezygnował?
Gość1
 

Postprzez :-) » Śr lip 23, 2003 7:37 am

:lol: Dobre! :lol:
:-)
 

Postprzez gosc1 » Pt lip 25, 2003 3:14 pm

Dobre dla ich konkurenji. Chociaz soft z takim zapleczen w ludziach chyba nie jest konkurencja nawet dla starego stolcada
gosc1
 


Powrót do Branżowe Forum Dyskusyjne (broń pozostawiamy w szatni)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 2 gości

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Oknonet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.