Jak rozwija sieć sprzedaży firma DRUTEX

Jak rozwija sieć sprzedaży firma DRUTEX

Postprzez dealer » Pt lip 11, 2003 9:15 am

Jestem, a w zasadzie byłem wieloletnim dealerem firmy DRUTEX.

Praktycznie wszyscy producenci stolarki okiennej sprzedają swoje produkty poprzez sieć dealerską (biura handlowe). Zazwyczaj kwestia prowizji dealerskiej proponowanej przez producenta dealerowi uzależniona jest od lojalności, obrotów, czasu współpracy i braku zadłużenia. Nie jest jednak tak zawsze co pokazuje przykład firmy DRUTEX.

Firma DRUTEX proponuje dealerom, których chce pozyskać od innej firmy stawki prowizyjne znacznie wyższe, niż obowiązujące dotychczasowych swoich dealerów.

W związku z tym zachęcam dealerów firmy DRUTEX do renegocjacji umów z producentem i zwrócenie się do PPUH DRUTEX o wyjaśnienie kwestii, dlaczego dealerom, którzy sprzedają produkty innej marki oferuje się wyższe stawki rabatowe, niż związanym z Firmą DRUTEX od wielu lat.

Na rynku dolnośląskim dealerom wybranych firm konkurencyjnych, którzy zechcą wprowadzić do swojej oferty system Aluplast 2000 produkowany przez DRUTEX proponowane są ceny producenckie okien ze specjalnym rabatem 32%. O ile wiadomo, są to warunki prowizyjne znacznie wyższe, niż proponowane innym stałym odbiorcom firmy DRUTEX.
dealer
 

.

reklama oknoAd
 

Powrót do Branżowe Forum Dyskusyjne (broń pozostawiamy w szatni)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 6 gości

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Oknonet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.