Smiech to zdrowie

R.G.

Smiech to zdrowie

Post autor: R.G. » sob lis 22, 2003 4:31 pm

Niestety opisane sytuacje poniżające wiedzę naszych klientów czy to w momencie zakupu, czy też po montażu w dużej części są naszą winą. Jako branżowcy rozmawiamy swoim językiem, często używając określeń nie zrozumiałych dla klienta, który jest np. lekarzem, piekarzem, ogrodnikiem lub uprawia inny zawód. To do nas - sprzedawców, handlowców i montażystów należy poinformowanie i wyprowadzenie z błędu klientów, ponieważ oni płacą za cały produkt - w tym za profesjonalną obsługę.
Sami często będąc u lekarza lub innego specjalisty, nie znamy się na jego dziele i oczekujemy wyczerpujących informacji i instrukcji jak mamy postępować w temacie, który jest nam obcy.
Śmiech z naszych klientów, będących jednocześnie płatnikami naszych poborów jest obniżeniem własnego image i prowadzi jedynie do braku peleceń z - w sumie źle obsłużonych klientów. A stosowanie marketingu (szczególnie) posprzedażnego jest ważniejsze niż zarobienie kilkuset złotych.
Trzeba ponadto zadać sobie pytanie: czy may wiemy na prawdę wszystko?R.G.

oknoAD


Gość

Post autor: Gość » pn lis 24, 2003 9:39 pm

Szanowny Panie,
potraktujmy nasze wypowiedzi trochę z pzrymrużeniem oka (śmiech to zdrowie). W jakiś sposób chcemy odreagować stres.

Odpowiedz

Wróć do „Branżowe Forum Dyskusyjne (broń pozostawiamy w szatni)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości