Producenci drżą przed usterkami

Lestol
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 21
Rejestracja: czw lut 26, 2009 8:09 am

Producenci drżą przed usterkami

Post autor: Lestol » czw maja 29, 2014 8:18 am


oknoAD


meraś
Profesjonalista
Profesjonalista
Posty: 703
Rejestracja: pt mar 14, 2008 1:09 pm
Lokalizacja: Syreni Gród

Re: Producenci drżą przed usterkami

Post autor: meraś » pt maja 30, 2014 3:11 pm

no tak ale gdzieś słyszałem, że to ostatecznie producent / jego przedstawiciel podejmuję decyzję, czy dany produkt a raczej jego wada/usterka dyskfalifikuje go do dalszego użytkowania ( po naprawie oczywiście ).

tak więc - niech rzeczoznawcy zaczną doszywać głębokie kieszenie 8) będzie robota :)

ja po cichu liczę, że normą staną się okresowe płatne przeglądy dzięki tej ustawie...
..bałagan i porządek - to tylko liczby...

Lestol
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 21
Rejestracja: czw lut 26, 2009 8:09 am

Re: Producenci drżą przed usterkami

Post autor: Lestol » pn cze 02, 2014 7:11 am

Płatne serwisy ?!? NIE WIERZE !!! jeden z moich odbiorców ideowiec uważał że klient musi być zadowolony ZAWSZE i wtedy poleci go dalej, wprowadził do okien PCV opcję że za 30 !!! zł NIE 300. Wyśle po 2 latach pracownika który u klienta nasmaruje okucia, wyreguluje okna, sprawdzi uszczelki itp. I jak myślisz ile było chętnych? ZERO przez 2 lata miał ZERO chętnych !!!! Przecież 30 zł na paliwo za dojazd by nie wystarczyło !!! Kolego to nie samochody. Okna i drzwi mają być wieczne ! "

meraś
Profesjonalista
Profesjonalista
Posty: 703
Rejestracja: pt mar 14, 2008 1:09 pm
Lokalizacja: Syreni Gród

Re: Producenci drżą przed usterkami

Post autor: meraś » pn cze 02, 2014 2:05 pm

Ja tam nie wiem jak ma Kolega Kolegi umowę sporządzoną z klientami 8)
Nie wiem komu sprzedaję i jak potrafi opakować produkt, ale jak ktoś wykłada na okna podobnie pieniądze jak na samochód, to chyba oczywistym wydaje się być ich obowiązkowy przegląd.
..bałagan i porządek - to tylko liczby...

marekj
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 32
Rejestracja: pt sty 18, 2013 12:22 pm

Re: Producenci drżą przed usterkami

Post autor: marekj » wt cze 03, 2014 2:27 pm

"Dobrze prawi dajcie mu wódki" - nie wierzę w to co czytam, sądziłem że tylko ja mam tak dziwne podejście :D jest jeszcze nadzieja dla tej branży.

Kuba N.
Profesjonalista
Profesjonalista
Posty: 1236
Rejestracja: ndz cze 17, 2007 9:36 pm
Lokalizacja: Piotrków T.

Re: Producenci drżą przed usterkami

Post autor: Kuba N. » pt cze 06, 2014 9:34 pm

meraś - mądrze prawisz

oknoAD


Shaman
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 8
Rejestracja: pn wrz 29, 2014 8:22 pm

Re: Producenci drżą przed usterkami

Post autor: Shaman » pn wrz 29, 2014 8:32 pm

I prawidłowo. Klient jest święty :) Może w końcu cośsięzmieni w tym chorym kraju.

Benedykt
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 19
Rejestracja: wt paź 07, 2014 8:24 pm

Re: Producenci drżą przed usterkami

Post autor: Benedykt » wt maja 05, 2015 5:47 pm

Lestol pisze:Płatne serwisy ?!? NIE WIERZE !!! jeden z moich odbiorców ideowiec uważał że klient musi być zadowolony ZAWSZE i wtedy poleci go dalej, wprowadził do okien PCV opcję że za 30 !!! zł NIE 300. Wyśle po 2 latach pracownika który u klienta nasmaruje okucia, wyreguluje okna, sprawdzi uszczelki itp. I jak myślisz ile było chętnych? ZERO przez 2 lata miał ZERO chętnych !!!! Przecież 30 zł na paliwo za dojazd by nie wystarczyło !!! Kolego to nie samochody. Okna i drzwi mają być wieczne ! "
To nie możliwe, ludzie wykupuja przy zakupie lodówki dodatkowe opcje, a przy oknach szkoda 3 dychy :?:

backspace
Ekspert
Ekspert
Posty: 259
Rejestracja: pn maja 04, 2009 12:25 pm

Re: Producenci drżą przed usterkami

Post autor: backspace » śr maja 06, 2015 6:34 pm

Panowie sobie tak luźno dywagujecie, a sami niszczycie rynek ścigając się na długość gwarancji, a nie jej warunki. Warunki, które klienci mają gdzieś, bo i sami gwaranci ich nie przestrzegają rzekomo ... dla dobra klienta, a tak po prawdzie ze strachu, że słusznie lub niesłusznie zostaną obsmarowani na jakimś forum. A sprawa jest do załatwienia w try miga. Producent udziela gwarancji jakości powiedzmy na 5 lat pod warunkiem, że po 12 miesiącach od wydania towaru klient sam zgłosi konieczność przeglądu serwisowego. Jak w każdym serwisie samochodowym część przeglądu jest płatna, a część nie. Która i dlaczego opisujemy w instrukcji użytkowania i karcie gwarancyjnej. Do karty wpisujemy warunek, że brak zgłoszenia okien do serwisu oznacza automatyczne skrócenie gwarancji do 1 roku i... pozamiatane :D . Oczywiście pod warunkiem, że gwarant będzie trzymał się później własnych warunków i nie umrze ze strachu, że go opiszą.

Odpowiedz

Wróć do „Branżowe Forum Dyskusyjne (broń pozostawiamy w szatni)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości