reklamacje szkła - jak sobie z tym radzić ?

reklamacje szkła - jak sobie z tym radzić ?

Postprzez użytkownik » N gru 08, 2002 9:11 am

Mam małą firmę okienną i głównym ostatni problemem jest dla mnie reklamowanie szkła . Jak można załatwić sobie to z klientem lub dostawcą aby moja firma nie ponosiła strat z tytułu wyjazdów do klienta ( na wymianę szkła ) . Uwagi : nie za bardzo mogę zmienić dostawcę , gdyż oferuje mi szkło w b. dobrej jak dla mnie cenie ! :?:
użytkownik
 

.

reklama oknoAd
 

Postprzez Gość » N gru 08, 2002 10:38 pm

czy ta bardzo dobra cena jest taka dobra juz po odliczeniu kosztów wyjazdu na reklamcje czy jeszcze przed?? :D
Gość
 

Postprzez nina » Wt gru 10, 2002 8:31 pm

Jeżeli chcesz zmniejszyć koszty związane z wymanią szyb u klienta powinieneś porozmawiać z odbiorcami twojej stolarki -jest to kwestia dogadania się. Jeżeli wiesz, że do danego zlecenia masz szybę do reklamacji powinieneś przed transportem poinformować klienta o zaistniałej sytuacji. Przeważnie klienci chcą pełnego i prawidłowo zrealizowanego zamówienie a nie okien, które już przy odbiorze nadają się do reklamacji. Myślę, że informacja o uszkodzonej szybie spowoduje, że klient zgodzi się na przesunięcie transportu o kilka dni. Będzie to przynajmniej pełnowartościowa stolarka. Klient nie będzie miał do ciebie pretensji (bo został o tym poinformowany) a ty zmniejszysz koszty transportu, wymiany szyby, czasu i pieniędzy. Tak przynajmniej ja mam ustalone ze swoim producentem i jest O.K. Z pozdrowieniami
nina
 


Powrót do Branżowe Forum Dyskusyjne (broń pozostawiamy w szatni)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Oknonet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

cron