Wymiana okien.....długawe i sarkastyczne

Wymiana okien.....długawe i sarkastyczne

Postprzez Klient » Wt maja 13, 2003 9:42 am

Witam szanownych grupowiczów.... :!:
Ja pewnie widać jestem tu nowicjuszem, a dokładnie poraz pierwszy. Celem mojej wizyty jest ciekawość jak to jest z firmami wymieniającymi okna w warszawie, bo mam wrażenie iż mają bardzo dużo roboty....a handlowcy pewnie zarabiają krocie (zastanawiam się czy nie powysyłać aplikacji) .....skąd to wrażenie u mnie? stąd iż zamieżam wymienić okna w swoim mieszkaniu (2 pokojowe, okna w kuchni, pokoju i drugim pokoju+drzwi balkonowe) jako właściciel komputera oraz posiadający stały dostęp do netu postanowiłem użyć tegoż narzędzia do znależienia odpowiedniej firmy, okien, obsługi - znalazłem między innymi ten serwis, skąd również brałem info na temat różnych profili.....już kończę....tak więc zebrałem ponad 20 adresów e-mail i wysłałem do wszystkich zapytanie ofertwe, zrobiłem dokładne pomiary okien, wyrysowałęm (prawie zrobiłem rysunek techniczny)....zrobiłem to 2 tygodnie temu.....i....do dnia dzisiejszego otrzymałem aż 1 wycene :evil: . Tak więc nie wiem czy ja zrobiłem błąd czy na prawdę tak dużo jest takich klientów jak ja....czy może ja to tak mały klient, że nie ma sensu sobie głowy zawracać.... :idea:

Mam nadzieję iż zwrócę uwagę na to iż jednak e-mail nie jest jeszcze narzędziem dla tej branży - ponieważ jestem zmuszony szukać u znajomych polecenia firmy do wymiany okien.
Pozdrawiam
Klient :!:
Klient

.

reklama oknoAd

Postprzez Mirek » Wt maja 13, 2003 9:56 am

Chłopie - też zapytałem i na razie tylko starzy bywalcy obrzucają się błotem i nic z tego nie wychodzi.