W jaki sposobób zdobyc wiedzę??

Tu możesz poprosić o radę najlepszych ekspertów z branży stolarki budowlanej.

W jaki sposobób zdobyc wiedzę??

Postprzez agniechaaa » Wt kwi 21, 2009 8:05 pm

Mam pytanie do doswiadczonych okniarzy : w jaki sposob najlepiej zdobywac wiedze technicznna z branzy??
jestem początkującym sprzedawca i wiele spraw budowlanych to narazie czarna magia
agniechaaa
Czytelnik
Czytelnik

.

reklama oknoAd

Re: W jaki sposobób zdobyc wiedzę??

Postprzez Magic353 » Wt kwi 21, 2009 8:13 pm

Pani Agnieszko,nauka i praca w terenie i uważne słuchanie tego co starsi wiedzą mówią do pani. I serdeczna rada,nie bać się pytać i domagać odpowiedzi rzetelnej i zrozumiałej dla pani. Nie ma pani obowiązku wiedzieć wszystkiego. Pozdrawiam serdecznie i powodzenia w pracy i zdobywaniu wiedzy i doświadczenia. Jak coś to proszę pisać na priv.
Wszystko jest względne i zależy od punktu widzenia i siedzenia.
Magic353
Profesjonalista
Profesjonalista

Postprzez meraś » Wt kwi 21, 2009 9:01 pm

Jeżeli jesteś sprzedawcą - właścicielem to troszkę współczuję..dyskryminacja ma miejsce i wielu handlowców troszkę inaczej patrzy na kobiety ( od kobiet mam te informację ) .

W terenie jak najbardziej...od doświadczonych montażystów, od tych którzy Ci sprzedają towar, z katalogów,....no i oczywiście z forum 8)
..bałagan i porządek - to tylko liczby...
meraś
Profesjonalista
Profesjonalista

Postprzez Bartłomiej Zegadło » Wt kwi 21, 2009 10:34 pm

Z tym forum, joko źródłem, byłbym ostożny. Każdy wątek rozpoczynany jako zapytanie o radę kończy sie zadymą.
Najlepiej u producenta okien, doradców technicznych z profili pvc, alu, okuć i szyb. Proponuję oknonet strona główna i aktualności i jeszcze oknotest. Katalogi techniczne oczywiście. Ale praktyka czyni mistrza.
Pozdrawiam i powodzenia.
Bartłomiej Zegadło
Profesjonalista
Profesjonalista

Postprzez Magic353 » Śr kwi 22, 2009 6:13 am