Jezierski negatyw

robaczekpl
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 08, 2010 12:12 pm

Jezierski negatyw

Post autor: robaczekpl » ndz sie 08, 2010 12:24 pm

witam postanowilem napisac ten watek ku przestrodze, moze ktos z Was zaoszczedzi dzieki niemu czas, nerwy i kase. Okna zamowilem w jednym z salonow firmowych teren Zaglebia, jakosc wydawala sie lepsza od konkurencji a i poczatek rozmowy i wspolpracy wskazywal na plus, niestety czar prysl, zblizal sie termin wykonania uslugi nie mialem zadnego kontaktu ze strony salonu wiec postanowilem zadzwonic do nich celem uzyskania informacji, pracownik salonu poinformowal ze jest opoznienie w realizacji i nie wie na kiedy mozna je zrealizowac bedzie kontaktowal sie z producentem, ok wiec czekamy mija dzien drugi trzeci zero kontaktu i znow ja biedny klient dzwonie do salonu wtedy pracownik ow informuje ze moze bedzie to przyszly tydzien ale nie wie kiedy i jak i wogole, wkurzylem sie delikatnie i mowie ze terminy gonia, inne ekipy czekaja a tu co kapa, uzyskalem informacje ze w dzisiejszych czasach wszystko da sie zalatwic no coz podbudowalo mnie to! :evil: ale nie remont! dzwonie do producenta pani przelacza do dyrektora handlowego - przedstawiam sowje zale pan mily ma oddzwonic dzis lub najpozniej jutro, i znow dzien nic drugi nic godzina 14 ja znow biedny klient dzwonie - i coz pan dyrektor byl zalatany - widocznie ja nie! i informacja ze znalezli moje zamowienie , opoznienie wynika z problemow wewnetrznych pomiedzy salonem i zlecenie trafilo z dwutygodniowym opoznieniem, na zapytanie kiedy bedzie montaz - za tydzien - dokladny dzien, az kusi aby juz odzyskac kase droga cywilna ekipa od CO zrezygnowala z roboty zaliczke wziela i poinformowala ze nie bedzie czekac 14 dni bo ma inne zlecenia, milo , i znow ja dzwonie do salonu w nastepnym tygodniu pracownik ow informuje ze jeszcze jeden dzien opoznienia gdyz cytuje"producent nie ma szyb" - milo!w koncu jest montaz - poki co wstrzymuje sie z recenzji montazu czekam az skoncza, moze bedzie pozytyw zobaczymy ale jesli mialbym ponowanie wybrac OJ TYLKO NIE Jezierski!markowe okna to rowniez markowa obsluga klienta a z tym firma ma duze problemy jak widze na swoim przykladzie
pozdrawiam i mam nadzieje ze ten topic komus sie przyda;)

oknoAD


marcin2707
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 2
Rejestracja: sob wrz 04, 2010 3:56 pm

Re: Jezierski negatyw

Post autor: marcin2707 » sob wrz 04, 2010 4:06 pm

Witam
ja nie zdecydowałem się na współpracę z tą Firmą, a to dlatego właśnie, że nie spodobał mi się ich stosunek do klienta. Ponieważ mieszkam stosunkowo daleko od najbliższej siedziby Firmy wysłałem maila z rozmiarami okien z prośbą o dokonanie wstępnej wyceny. Przedstawiciel tej Firmy odpisał, że dziękuje za zainteresowanie ofertą itp., ale do dokonania wyceny potrzebuje kilku dodatkowych informacji tj. miejsce dostawy stolarki. Zdziwiło mnie to, ale napisałem gdzie mieszkam z nadzieją, że dostanę wkrótce odpowiedź. Odpowiedź nie przyszła. W tym samym czasie dostałem konkretne informacje na maila od 3 innych firm, najdłużej czekałem na odpowiedź 24 h w pozostałych 2 przypadkach bardzo szybko. Jestem umówiony na pomiar z jedną z nich. Jezierskiemu życzę powodzenia przy takim podejściu do klienta. Pozdrawiam

meraś
Profesjonalista
Profesjonalista
Posty: 703
Rejestracja: pt mar 14, 2008 1:09 pm
Lokalizacja: Syreni Gród

Re: Jezierski negatyw

Post autor: meraś » ndz wrz 05, 2010 5:19 pm

Marcinie, najbliższy salon Jezierskiego stwierdził, że ma do Ciebie za daleko i odpuścił - ich prawo :)

Co do współpracy z Jezierskim, to sporo ich dotychczasowych klientów hurtowych baaaardzo narzeka na terminy. Muszą się zacząc pilnowac i szanowac tych którzy dają im chleb 8)
..bałagan i porządek - to tylko liczby...

robaczekpl
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 08, 2010 12:12 pm

Re: Jezierski negatyw

Post autor: robaczekpl » wt wrz 21, 2010 5:13 pm

no to jedziem z relacji :mrgreen:
okna jezierskiego salon firmowy z terenu zaglebia i oto efekt, ja juz odpuszczam batalie sadowe sam naprawie bledy ale coz ocencie sami czy warto
zle docieta boazeria przy oknie balkonowym
Obrazek
szlifierka najechal na parapet ups
Obrazek
wystajaca folia ze sciany
Obrazek
popalony przez szlifierke parapet
Obrazek
rysa na parapecie zewnetrznym od nozyka przy zrywaniu folii
Obrazek
i na koniec nie splywajaca woda
Obrazek

coz markowa jakosc wykonania :evil:
bez komentarza

Awatar użytkownika
Magic353
Profesjonalista
Profesjonalista
Posty: 443
Rejestracja: wt lut 24, 2009 3:31 pm

Re: Jezierski negatyw

Post autor: Magic353 » pt wrz 24, 2010 7:33 pm

Robaczekpl jaka płaca taka praca czyt.montażysta z łapanki, co do okien made in Jezierski są dobrze wykonane,ale montaż jeżeli chodzi o detale to troszkę przegięcie. Co do boazerii to tak na dobrą sprawę ty powinieneś rozebrać chyba że masz to w umowie jako pracę dodatkową ale to już problem handlowca z pkt firmowego.Pozdrawiam.
Wszystko jest względne i zależy od punktu widzenia i siedzenia.

robaczekpl
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 08, 2010 12:12 pm

Re: Jezierski negatyw

Post autor: robaczekpl » ndz wrz 26, 2010 8:21 pm

wyjasniam
1 jaki montazysta z lapanki?koszt montazu okolo 1700;(,przeciez to byl montaz z salonu firmowego Jezierski?to chyba problem firmy ze takim fachowcom placi
2 przy pomiarze Pan zapewnial ze z boazeria nie bedzie problemu, wiec po jakiego grzyba mialem ja ruszac, wiec nie dopytywalem reszty skoro takie zapewnienie otrzymalem ps zupelnie inaczej wygladala sprawa wymiany drzwi zewnetrznych - montazysta od razu uprzedzil ze musze rozebrac czesc listewek wokol drzwi gdyz je zniszczy - ale uprzedzil o tym przy pomiarze wlasnie a nie zapewnial ze dadza rade
3 czy ja wiem czy te okna sa dobre?na proiflach schuco wiele firm robi a kontakt z firma Jezierski byl tragiczny, wiec gdybym mial jeszcze raz wybrac zdecydowalbym sie na inna firme i chyba rowniez na inny profil

oknoAD


meraś
Profesjonalista
Profesjonalista
Posty: 703
Rejestracja: pt mar 14, 2008 1:09 pm
Lokalizacja: Syreni Gród

Re: Jezierski negatyw

Post autor: meraś » pn wrz 27, 2010 10:53 am

robaczku, z montażu masz prawo być niezadowolony, ale okna masz dobre :)
..bałagan i porządek - to tylko liczby...

Awatar użytkownika
procrastinatio
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 20
Rejestracja: śr sie 31, 2005 1:47 pm

Re: Jezierski negatyw

Post autor: procrastinatio » pn wrz 27, 2010 2:30 pm

nie popełnia błędów ten kto nic nie robi..
nie chcę rozgrzeszać ani montażystów ani producenta, ale..
na usługę montażową możesz składać reklamację, czy ją wysłałeś? czy tylko tutaj umieściłeś, sądząc, że to zmusi firmę montującą do załatwienia sprawy?
na okna nie masz co narzekać, bo tak jak poprzednik stwierdził masz dobre.
ostatnie zdanie jednak świadczy, że nie do końca wiesz o co chodzi.. skoro na podstawie montażu i kontaktu z fabryką oceniasz nawet profil Schuco to proponuję napisać do centrali w Bielefeld :)
trochę więcej wyrozumiałości, bo sam pewnie jesteś w jakiejś dziedzinie fachowcem i też zdarza Ci się gorszy dzień.
nie musisz się znać na oknach, to prawda, dlatego wierzysz i ufasz komuś kogo wynajmujesz. jeśli nie jesteś zadowolony z usługi to złóż reklamację do punktu gdzie kupowałeś okna, bo kupujesz kompletną usługę.
jak kupujesz meble z włoch czy tajlandii to dzwonisz do fabryki jak się dostawa opóźnia? :)

Awatar użytkownika
procrastinatio
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 20
Rejestracja: śr sie 31, 2005 1:47 pm

Re: Jezierski negatyw

Post autor: procrastinatio » pn wrz 27, 2010 2:32 pm

to, że w fabryce trudno jest namierzyć konkretne zamówienie to norma.. kiedyś kupowałem regał i w fabryce w ogóle nie chcieli ze mną gadać o delikatnej przeróbce a później umówieniu się na odbiór osobisty.. ale powiem Wam, że chętnie kupię u nich jeszcze jeden mebel bo jakość mają bardzo wysoką.. cena też była wysoka ;)

finlandia
Profesjonalista
Profesjonalista
Posty: 1100
Rejestracja: śr lut 09, 2005 11:02 pm
Lokalizacja: Siedlce - Mazowsze - Podlasie
Kontaktowanie:

Re: Jezierski negatyw

Post autor: finlandia » pn wrz 27, 2010 4:15 pm

marcin2707 pisze:Witam
ja nie zdecydowałem się na współpracę z tą Firmą, a to dlatego właśnie, że nie spodobał mi się ich stosunek do klienta. Ponieważ mieszkam stosunkowo daleko od najbliższej siedziby Firmy wysłałem maila z rozmiarami okien z prośbą o dokonanie wstępnej wyceny. Przedstawiciel tej Firmy odpisał, że dziękuje za zainteresowanie ofertą itp., ale do dokonania wyceny potrzebuje kilku dodatkowych informacji tj. miejsce dostawy stolarki. Zdziwiło mnie to, ale napisałem gdzie mieszkam z nadzieją, że dostanę wkrótce odpowiedź. Odpowiedź nie przyszła. W tym samym czasie dostałem konkretne informacje na maila od 3 innych firm, najdłużej czekałem na odpowiedź 24 h w pozostałych 2 przypadkach bardzo szybko. Jestem umówiony na pomiar z jedną z nich. Jezierskiemu życzę powodzenia przy takim podejściu do klienta. Pozdrawiam
To może nawet ja Ci odpisałem (kiedyś) z pytaniem o miejsce montażu? Może ja, może ktoś inny.. (bo zwykle przy podaniu miejsca grzecznie odpisuje, ze nie jest w moim zasięgu). Czasem pytam, kiedy widzę, że wycena zakłada kilka wariantów, okna są skomplikowane a klient z drugiego końca kraju. Mam ograniczony zasięg działania: np z powodów personalnych czy tez z obawy przed regulacjami (przy gigantycznych oknach raczej się ich spodziewam).
Szanuję czas swoich klientów, nie nękam ich telefonami ale też oczekuję, że Inwestorzy będą szanować mój czas. Stworzenie takie złożonej wyceny zabiera czasem kilka godzin. Jeśli nawet nie widziałem człowieka to skąd mam wiedzieć czy jest dzieciakiem który się bawi, czy może jest konkurencją, która chce mnie "zasypać" spamem. Na prawdę - widzę czasem zapytania z miast odległych o 200-300 km. To nieznajomośc geografii czy szukanie najtańszej oferty?
Uważam, że nie mam obowiązku wykonywać każdej oferty jaką dostaję na maila. Moje prawo. Ale z zasady odpowiadam na każdego maila (nawet jeśli nie mam zamiaru robić oferty).

robaczekpl
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 08, 2010 12:12 pm

Re: Jezierski negatyw

Post autor: robaczekpl » wt wrz 28, 2010 6:36 pm

reklamacja owszem, ale tylko jesli ktos ma chodz odrobine ilorazu inteligencji i kultury, a z tym niestety mamy deficyt w pewnym salonie, szkoda czasu nerwow itp, poczta pantoflowa zrobila swoje i nikt z okolicy nie popelni mojego bledu, okna moze i dobre pieron wie, schuco to schuco i niewiele mi potencjalnemu klientowi mowi, zupelnie jak wam jednostka chorobowa t61 z ograniczeniem dyssocjacji;), jedno jest pewno byly uchybienia, brak kultury, brak terminu, koszty dodatkowe itp itd, konczac ze kontakt z firma jezierski byl na tragicznym poziomie, jesli dalej tak bede traktowac klientow to zycze im powodzenia...

backspace
Ekspert
Ekspert
Posty: 259
Rejestracja: pn maja 04, 2009 12:25 pm

Re: Jezierski negatyw

Post autor: backspace » wt wrz 28, 2010 10:10 pm

robaczku, może jakbyś sobie podjadł tego schuco, albo zeżarł po kawałku Jezierskiego, to T61 może się przydarzyć, ale wymagania to Ty masz! Zwykła niestrawność Ci nie starczy?

robaczekpl
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 08, 2010 12:12 pm

Re: Jezierski negatyw

Post autor: robaczekpl » śr wrz 29, 2010 8:01 am

backspace widze ze juz zaczynasz byc sarkastyczny a wrecz wredny :wink: czyzby salon firmowy jezierskiego to twoje miejsce pracy, no comments
koncze z tym tematem, uwazam ze kto mial wyciagnac wnioski to ma wyrobione zdanie na temat firmy Jezierski

finlandia
Profesjonalista
Profesjonalista
Posty: 1100
Rejestracja: śr lut 09, 2005 11:02 pm
Lokalizacja: Siedlce - Mazowsze - Podlasie
Kontaktowanie:

Re: Jezierski negatyw

Post autor: finlandia » śr wrz 29, 2010 10:35 am

Przeciągnięty termin o 2 tygodnie (oby tylko) to norma w wielu firmach. Takie życie.
Fakt jest, że Jezierski ma ostatnio opóźnienia - co nie jest komfortowe dla sprzedawców i dla fabryki zapewne też. Chciałbym zapewnić, ale nie mogę.
A Backspace? Gubię się już w jego nickach, bo jest stale banowany :lol: za działalność odbieraną jako "konkurencyjna" wobec innych portali branżowych.
I na ile śledzę jego sympatie, to ma tylko jedną: udokumentowana wartość produktu.
To ja mam jakąś szczególną sympatię do Jezierskiego. Za całokształt.

Odpowiedz

Wróć do „Pytania i opinie o firmach z branży Stolarki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości