Kommerling
-
sen
Kommerling
Dzięki za opinię. Jestem laikiem w tej dziedzinie a mam zamiar wymienić okna w całym domu.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
king
Re: The best
w jakim regionie prowadzisz działalność? U mnie kupisz go tanio i w dobrym terminie.( WARSZAWA)Umberto pisze:Jak można nie znać komerlinga? Wg mnie to jeden z najlepszych systemów na rynku. Szkoda, że nie mam go w ofercie, bo chętnie bym go sprzedawał. Niestety ludzie nie chętnie go kupują (cena).
Pozdrawiam.
-
Gość
Wiesz o kim mówią w Ameryce, że jest dobrym sprzedawcą samochodów?Umberto pisze:Jak można nie znać komerlinga? Wg mnie to jeden z najlepszych systemów na rynku. Szkoda, że nie mam go w ofercie, bo chętnie bym go sprzedawał. Niestety ludzie nie chętnie go kupują (cena).
Pozdrawiam.
Nie ten kto potrafi sprzedać samochód komuś kto chodzi po salonach i szuka najlepszego dla siebie, ale ten kto potrafi sprzedać dla przypadkowego gościa z ulicy który jeszcze przed chwilą nie wiedział, że ten samochód jest mu tak potrzebny, że daje sie namówić na jego kupno!
Sztuką jest przekonać klienta (w sumie dla jego dobra i kieszeni), że nie można kierować sie tylko ceną przy wyborze, bo można wyjść jak zabłocki na mydle......
-
Umberto
Kiedy i jak?