Faktury zaliczkowe w grudniu
-
bimer
Faktury zaliczkowe w grudniu
jak to jest z tymi fv zaliczkowymi w grudniu jeżeli klient wpłacil 100% za okna w grudniu z odbiorem np w marcu to moze odpisać sobie ten wydatek w starym roku czy dopiero jak dostanie towr jak wy to księgujecie w przepisach ponoc jest cos takiego ze nie mozna wystawić fV jak sie nie otrzymało towaru
-
Gościu
-
bimer
chyba nie dokońca tak to jest fakture vat można wystawic dopiero po otrzymaniu towaru a nie po wpłaceniu zaliczki powyżej 50% w razie kontroli krzyżowej urzędu producent -sprzedawca, dla producentaj est to zpłacenie podatku w dniu wydania okien tj np w marcu a ja jak wystawie fv w marcu to w grudniu nikt by u mnie nie kupił okna a faktura vat z dopiskiem zaliczka 100% chyba nie jest podstawą w rozliczeniu podatku w grudniu.
Prosze o prade jak wy to ksiegujecie w grudniu
Prosze o prade jak wy to ksiegujecie w grudniu
-
vatowiec
z tymi fakturami to jest tak: producent wystawia przedstawiecielowi fakture w roku 2003 na 100% zaliczke do umowy jaka AOH zpisal, APH robi refakture klientowi na zaliczke 100% ktora klient zaplacil przy podpisywaniu umowy, klient odlicza zakup okien w 2003 roku. klient odbiera okna w 2004 otrzymujac WZ od APH. APH wrzuca fakture od producenta w koszty z dniem wystawienia WZ przez producentaGościu pisze:Faktura zaliczkowa staje się fakturą końcową jeśli po odbiorze towaru nie następują korekty wartości.
Klient może sobie odliczyć to co zapłacił w danym roku podatkowym.
-
Piotr K.
faktury, faktury...
Najwyższy czas w połowie stycznia pomyśleć co zrobić z dziwnymi dokumentami z grudnia. 
-
bimer
Re: faktury, faktury...
Panie Piotrze K. lepiej pomysleć nie tak jeszcze póżno jak dać ciała przy wizycie urzedu i ewentualnej kontroli krzyżowej fv , myśle ze wielu ludzi beztrosko wali faktury zaliczkowe na koniec roku z odbiorem materału na przyszły rok i są nieświadomi tego co robiąPiotr K. pisze:Najwyższy czas w połowie stycznia pomyśleć co zrobić z dziwnymi dokumentami z grudnia.
-
Europrofil
Herezje
Nie głoście herezji, bo możecie wpuścić kogoś w niezły kanał! Mam kontrolę skarbową na karku, to wiem - niestety - dokładnie. Obowiązek wystawienia faktury VAT na całość zamówienia powstaje z chwilą otrzymania zaliczki w wysokości przekraczającej 50% wartości zamówienia. Wydanie towaru nie ma tu nic do rzeczy! To jest wymóg fiskusa, a nie kwestia dobrej woli.
