tak sobie czytam i oczom nie wierzę

zoni-system
Czytelnik
Czytelnik

tak sobie czytam i oczom nie wierzę

Post autor: zoni-system »

jak czytam te wszystkie posty,to zastanawiam sie czy okna to przypadkiem nie jakieś skomplikowane urządzenie kosmiczne.Podajecie klientom tyle nieistotnych informacji,robicie wodę z mózgu ,a oni potem głupieją.Otóż uzmysławiam wszystkim,że okno to przedmiot ,który na dzisiejsze czasy ma konstrukce prostszą od cepa. Profil ,szyba i okucie.Nie ma złych profili,nie ma złych szyb,nie ma złych okuć. Każde okno produkowane dzisiaj spełnia wszystkie normy. Producent ,który daje 10 lat gwarancji,a tak pracuję od wielu lat,to jest albo i......,albo zna jakośc swojego wyrobu. Jeszcze nigdy a sporo sprzedaję nie wracałem do żadnego klienta z wyjątkiem drobnej regulacji. W oknach mili klienci nie ma sie co psuć. To całe dzielenie włosa na czworo jest bez sensu. Z doświadczenia wiem ,że klienci ,którzy chcą napisać doktorat z okien najczęściej trafiaja najgorzej. Ważne jest aby firma ,która bedzie wymieniała okna była solidna, z dobrymi brygadami montażowymi,bo własnie montaz to potęga.Życzę udanych realizacji wymiany okien.
P.S A propos szyb dźwiekochłonnych ktoś napisał,że niewiele dają. jasnym jest ,że szyby takie spełniaja swoje zadanie jak okna są zamknięte,chyba nikt nie myślał inaczej.Zdają egzamin znakomicie. Ostatnio montowałem takie okna w domu na trasie lądowania samolotów.Nawet pies w domu przestał szczekać,bo nie słyszy odgłosów z zewnątrz.
[email protected]
Okna PCV i drewniane,dobra jakość,profesjonalny montaż,rozsądna cena.Na PCV 10 lat gwarancji.Moi klienci zostaja moimi przyjaciółmi.

oknoAD

tatko
Małomówny
Małomówny

Post autor: tatko »

Cytat"Otóż uzmysławiam wszystkim,że okno to przedmiot ,który na dzisiejsze czasy ma konstrukce prostszą od cepa. Profil ,szyba i okucie"
Dodałbym jeszcze wzmocnienie